Sunday, July 17, 2011

Zexter Corporation


Itulah nama syarikat yang ingin dan bakal ditubuhkan oleh insan kerdil tetapi berjiwa besar ini. Syarikat ini pada asalnya dirancang untuk berfokus kepada bisnes dalam bidang perubatan, farmasi dan yg sewaktu dengannya. Penubuhannya pula masih belum didaftarkan di Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) kerana masih kekurangan sumber seperti modal dan tenaga manusia. Namun begitu, ini tidak bermaksud syarikat ini akan terkubur begitu sahaja dan akan kekal hanya sebagai angan-angan. Oleh itu, pada saat ini syarikat angan-angan ini, InsyaAllah akan mula beroperasi dengan berfokus kepada apa-apa sahaja bidang asalkan halal dan mendatangkan keuntungan. InsyaAllah.

Disebabkan itu, saya sebagai Chief Executive Officer (CEO) syarikat, dengan ini memutuskan untuk membuka bisnes jualan merchandise iluvislam. Bisnes jualan merchandise iluvislam ini masih di peringkat awal dan berada pada tahap perancangan lagi. Namun begitu, saya sudah menghantar plan perancangan perniagaan ke iluvislam dan sedang menanti balasan mesej daripada mereka. InsyaAllah segala-galanya akan berjalan dengan lancar dan baik. Diharap dan didoa begitulah. ^^

Sekiranya segalanya berjalan dengan lancar barangan merchandises yg akan dijual adalah seperti di bawah:

 Dan....


Doakanlah agar segala-galanya berjalan dengan lancar. ^^ 

 (PS: Harga masih belum ditetapkan lagi, almaklumlah masih diperingkat perancangan lagi, tapi klu ada cadangan, amatlah dialu-alukan ^^)

No comments:

Post a Comment